Tänään on taas ollut niin raivostuttava päivä että huh huh. Olisi tehnyt mieli aloittaa blogikin muutamalla valitulla sanalla... Ystävämme Western General vakuutusyhtiö muisti meitä taas kirjeellä. Kuten jo aiemmin kirjoitin, emme maksaneet sitä lähes neljän tonnin laskua, joka sieltä viimeeksi rapsahti. Tänään tuli sitten kirje; Final Invoice 551 dollaria, joka pitää kuulemma maksaa, jotta vältymme perintätoimilta tai oikeuteen menolta. No taas piti sitten soittaa, että mistähän nyt on kyse. Mie soitin ensin ja erittäin kiukkuisena selitin asian parille tyypille puhelimessa, mutta koska Santtu on policyholder, se pääsi puhelimeen. Kerrankin kun mie olisin halunnu haukkua niitä puhelimessa. Soitimme siis suoraan vakuutusyhtiöön emmekä brogeragelle niinkuin yleensä.
No vakuutusyhtiö selitti jotain, että ei ole saanut meidän premium-maksua tms, jonka olimme mielestämme maksaneet kun maksoimme brokeragelle 800 dollaria. Niistä vakuutusyhtiö oli kuulemma saanut vaan 150. Pyysimme puhua pomon kanssa, mutta henkilö puhelimessa sanoi olevansa pomo ja että meidän täytyy soittaa brokerageen, koska vakuutusyhtiö ei voi tehdä muuta kuin haastaa meidät oikeuteen. Santeri sitten selitti puhelimessa, että brokerage ei hoida hommiaan. Vakuutusyhtiö sitten soitti brokerageen ja käski niiden välittömästi soittaa meille.
No brogerakesta tuli puhelu heti ja että eivät kuulemma koskaan ole saaneet Santerin tietoja DMV:ltä, eivät muka nyttenkään ja siitä tämä ihme soppa johtuu. Ja että 550 laskusta saadaan peruttua ainakin osa, jos homma saadaan selvitettyä. Olivat kuulemma myös lähetelleet meille kirjeitä, joita ei koskaan ole näkynyt..? Heidän mukaansa Santerilla ei ole ajokorttia ollenkaan. No Santeri pisti s-postilla menemään paperin, jonka viimeeksi saimme DMV:stä, jossa oli tiedot. Olimme yrittäneet sitä jo aikaisemmin lähettää. Lisäksi Santeri soitti Geicolle (meidän uusi vakuutusyhtiö), että olivatko he saaneet Santerin ajokorttitiedot DMV:ltä. No olihan ne saaneet tiedot, eikä mitään ongelmia.
Sitten taas soitettiin brokerageen, että niitten firma on nyt ainut jolla on jotain ongelmia, että DMV:ltä löytyy tiedot ja että toinen vakuutusyhtiö kyllä sai tiedot ongelmitta. Lisäksi brokerage sanoi, että siitä 800 dollarista, joka maksettiin oli suurin osa (650) mennyt kuulemma muihin kuluihin brokeragelle eikä vakuutusyhtiölle...? Ihme hommaa... No brokerage selvittää homman huomiseksi. Tähän soitteluun meni tänään reilut kolmisen tuntia. Kyllä raivostuttaa... Olimme sen ajan oikeastaan kokonaan puhelimessa. Tosi halpaa. Varmaan maksetaan nyt vielä tämäkin 550 dollaria että vältytään oikeuteen menolta. Ja sitten varmaan saadaan taas joku lasku, että ne saa meiltä lisää rahaa tai joudutaan oikeuteen...ja sitten taas...ja taas...ja taas.
(EIKÄ TÄÄ BLOGGERKAAN SUOSTU LAITTAMAAN VÄLEJÄ TÄHÄN TEKSTIIN NIIKU PITÄIS; KYLLÄ NYT ON KAIKKI ÄLYTTÖMÄN VAIKEETA.)
1 kommentti:
miul oli sillon joku ihme vakuutus et miuta ei voi haasta oikeutee siellä tms. :D
Lähetä kommentti